Madeleine Albright - o doamna a relatiilor internationale

Aseara am urmarit cu deosebita placere un documentar despre Madeleine Albright, difuzat pe Romantica.
Este o personalitate importanta in Statele Unite, dar si in  lume. Pentru mine este un model de cariera politica si un parcurs de urmat. Lupta sa intr-o lume destinata atunci doar barbatilor a fost pentru multe femei exemple desavarsite.
Atunci cand a venit in Romania in martie 2011 am dat mana cu domnia sa. Singurul meu regret a fost ca nu i-am cerut un autograf pe carte. Aveam cartea la mine, insa nu am avut curajul necesar sa ii cer. Nu ca ma omor dupa autografe, insa acesta ar fi fost important pentru mine. Asta e, raman cu speranta ca poate va mai fi o data viitoare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului