Vola: pacaleala sau greseala?

Astazi o sa va povestesc o intamplare ce are ca subiect achizitia de bilete de pe vola.ro.
Nu este prima data cand luam bilete de la ei, am luat chiar si pachete turistice si nu am avut absolut nicio problema. Chiar i-am recomandat, de cate ori am avut ocazia.
In decembrie am achizitionat bilete de avion Bristol - Iasi dus - intors pentru ianuarie. Pret: 115 euro. Foarte convenabil!
La intoarcere se zbura cu Blueaur, asadar check-inul s-a facut in aeroport. Buun!
Insa angajatul de la Blueair ii spune sotului (el a calatorit) ca de fapt sunt cumparate 2bilete de intoarcere. Poftim?
Eu stiu sigur ca am luat pentru o persoana, dus-intors. Si oricum cred ca mi-ar fi aratat la check-inul de la dus (facut online, pentru ca zbura cu Wizz).
Revenim...
Angajatul ii spune ca poate scrie o cerere de returnare a banilor, insa pentru procesare se va taxa 10euro. Adica i se returneaza in final 70euro.
La o saptamana sotul primeste email ca cererea i-a fost aprobata, iar peste alte 2 saptamani i-au intrat banii in cont.
Acum, eu stau si ma gandesc ce au vrut sa faca cei de la Vola: a gresit sistemul, au facut intentionat? I-am spus sotului sa le trimitem un email si sa-i intrebam, insa nu vrea sa se mai complice.
Cam asa e cu lucrurile bune la noi, se mai si strica.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului