Despre hobby-uri si noi pasiuni

 De cand am intrat in concediu de maternitate si m-am rupt de tot ce inseamna serviciu (pfff, parca a trecut o vesnicie), am intrat intr-o continua rutina, care nu prea imi dadea timp pentru mine, dar la sfarsitul zilei nici nu puteam sa numar pe degetele de la o mana lucruri realizate.

Da, cine a stat acasa si a crecut copchii, stie despre ce vorbesc: sacose de scutece de schimbat, alaptat, nopti nedormite si lipsa mare de timp. Apoi, a urmat marea schimbare: ne-am mutat cu 2 genti de haine si 5 cutii cu ceva lucruri in UK. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc! Am pomenit de astea ca sa vedeti de unde a plecat toata povestea.

Mi-a placut dintotdeauna sa gatesc, sa incerc retete noi (sotul mereu glumeste ca este cobaiul nr.1), dar mai ales sa fac dulciuri, prajituri. Asa ca am tot incercat si tot incercat, iar multe dintre ele mi-au reusit si le fac si astazi. Mai postez pe contul de Instagram pozele cu reusitele mele. Pot sa ma mandresc cu faptul ca familia si prietenii le apreciaza, iar asta e un mare semn de multumire pentru mine. 

Am facut niste cheesecake-uri cu ciocolata si torturi pentru straini - au fost pentru cateva cauze nobile, strangere de fonduri. Lumea le-a apreciat!

Da, m-am gandit de multe ori ca, poate, as putea sa transform pasiunea de a face dulciuri intr-o afacere. Chiar ma luase entuziasmul si am cautat informatii. Va puteti imagina ca m-am linistit repede cand am vazut cate conditii trebuie indeplinite, cate hartii si birocratie pe la sapte mii de institutii ale statului, asa ca....ramane o pasiune! Nuuu, nu fac lucruri complicate, insa incerc sa iasa cat mai gustoase cu putinta.


O alta pasiune de-a mea, descoperita sau mai bine zis redescoperita in UK a fost aceea a cusutului de mana. Totul a plecat de la un eveniment organizat aici in UK pentru sotiile militarilor aflati in baza NATO, cu tematica romaneasca. Am decis sa oferim fiecareia un semn de carte cusut cu modele romanesti. Si asa a inceput operatiunea in care am cusut 24 de semne de carte. 

Ca sa nu amestec ceea ce scriu aici cu aceasta noua operatiune, am facut un blog separat, pagina de Facebook si Instagram

Ulterior m-am apucat de modele complicate si mai complicate, pana am ajuns sa cos personaje de desene animate Disney. Minnie Mouse mi s-a parut, de departe, cea mai dificila si care a necesitat mult timp si atentie. Dar a meritat! Am oferit-o cu mare drag unei prietene.

Si nu, nici de aici nu am facut bani, marea majoritate au fost oferite prietenelor si cunoscutilor. Acum doi ani mi-am incercat norocul si am cusut cateva Martisoare simple, pe care le-am daruit cu mare drag aici in cartier. O singura data am vandut cateva si mi-am platit parte din materialele folosite pana atunci. 

Se fac bani din asta? Poate! Nu sunt usor de facut, materialele nu sunt ieftine, asa ca la sfarsit cand faci un calcul ies prea scumpe pentru marea majoritate. Mai ales ca nu este un produs absolut necesar! 

Cum spunea cineva: foloseste bonul de la supermarket ca si semn de carte (asta in cazul celor care mai citesc). 

E frumos sa ai pasiuni, sa ai preocupari si sa poti sa te relaxezi facand lucruri care iti plac. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului