O picatura din speranta vietii!!


Cristi Minculescu se intoarce pe scena” este un titlu de articol de pe agentia de stiri Mediafax.

Este mai mult decat o veste buna, imi plac foarte mult cei de la IRIS, sunt favoritii mei.

Am impresia ca sunt printre putinii care se ridica la inaltimea asteptarilor in ceea ce priveste muzica de calitate.

Drept dovada am denumit acest blog si adresa de mail „Matase alba”, numele unui album de acum cativa ani.

Sa aiba parte de o recuperare cat mai rapida si sa ne incante din nou cu vocea sa!

Comentarii

Anonim a spus…
Frumos din partea ta!
Matase Alba a spus…
Sa inteleg ca si tu esti un fan al formatiei?
Anonim a spus…
Imi place rock-ul, deci si IRIS!
Parintii mei, sunt buni prieteni de familie cu fosta cumnata a lui Cristi iar eu cu fata acesteia.

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului