Acordul cu FMI

Urmaresc in presa din ultimele zile agitatia asta a liderilor partidelor politice referitor la acordul Romaniei cu FMI.
Astazi, spre uimirea mea apare Mitrea si spune ca, de fapt, PSD-ul stia despre acord, dar ca doreste sa "arunce mata in ograda" PD-L-ului. Hmmm...asta credeam si eu atunci cand Geoana se dadea de ceasul mortii ca n-a stiu. Cum e posibil, tu, ca presedinte al Senatului (al doilea om in stat), ca presedinte al unui partid de guvernare, sa nu stii de acord.
Astazi, Mitrea mi-a confirmat parerea.
Cineva imi spunea ieri ca stie din surse sigure ca intre cele doua grupuri nu exista comunicare DELOC. De fapt, nu exista comunicare in interiorul fiecarui partid in parte, dar intre cele doua.
Parertea mea este ca se merge pe sistemul Nastase/Anastase: daca nu-mi place de tine nu stau langa tine, ma mut in partea opusa, indiferent ca urmarim aceleasi idei sau interese.
Acum nici nu mai incape in context interesul national, asta a iesit de mult.
Lipsa de comunicare duce intotdeauna la dezastru intr-un cuplu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului