Back to the Bucharest

Da, am revenit si frumoasa capitala.
Ploua...imi place, dar parca ma apuca o melancolie de ultimele zile petrecute la munte, la parintii mei.
Astazi, am revenit cu picioarele pe pamant, am constientizat din nou acele probleme care, parca...ma asteptau la usa. Ca sa fie si mai frumos astia de la Vodafone mi-au inchit telefonul, sper sa ajung azi sa-l platesc.
Spunea cineva ca nu ar trebui sa spunem niciodata ca suntem liberi. Nu, nu suntem. Suntem legati de maini si de picioare de plati, taxe, rate, totul ca sa fim preocupati de lucruri marunte, si nu de ceea ce e important.
Ca atat presa scrisa, cat si TV ne furnizeaza stiri minore, ne furnizeaza nuduri, omoruri, violuri, pentru ca sa fie educati bolnav copii din ziua de azi, sa nu mai fie cale de intoarcere.
Ca totul este cu un scop, sa fim preocuati de chestii marunte si sa nu vedem cum si in ce fel marii bogati manuiesc banii, sa nu stim ce se intampla dincolo, sa fim dezinformati.
Eu negam, spuneam cu vehementa ca aceasta societate bolnava se poate schimba, ca trebuie intai sa ne schimbam mentalitatea. Problema este ca n-am putut sa aduc argumente.
Oare sa fie adevarat ce spunea partenerul meu de discutie? Oare chiar nu exista o cale de indreptarea?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului