Sesizarea catre Protectia Consumatorului

Buna ziua,

Numele meu este Camelia Enache si apelez la institutia dumneavoastra, pentru ca nu mi se pare corect ceea ce se intampla.
O sa va povestesc pe scurt ce s-a intamplat.
Am lucrat la Cancelaria Primului Ministru, Guvernul Romaniei in perioada ianuarie 2006 - aprilie 2009. In aceasta perioada mi-am schimbat medicul de familie din provincie la Policlinica Elias. Este medic de la ei si in cladirea guvernului si era mai usor.
Incepand cu aprilie 2009 nu am mai lucrat acolo, am ramas somera, insa am beneficiat de serviciile acesteia. In noiembrie am facut o tomografie (CT), ianuarie 2010 am facut analize la sange, am mai fost la un control la medicul de familie, in aprilie 2010 am solicitat o trimitere.
Acum o saptamana am avut operatie, cu trimiterea de la Policlinica. In tot acest timp nu m-a intrebat nimeni de angajator si nici eu n-am stiu ca ar trebui sa le spun. Adica, spre exemplu o banca iti pune in vedere ca daca iti schimbi, adresa, angajatorul, statutul marital, trebuie sa-i anunti.
Astazi, 05.07.2010 am mers la Policlinica sa-mi valideze concediul medical. Am aflat cu stupoare ca "sunt scoasa din evidenta lor pentru ca nu mai lucrez la Cancelaria Primului Ministru". Mi s-a spus ca "trebuia sa stiu" ca de fiecare data cand schimb angajatorul trebuie sa completez aceleasi hartii ca atunci cand m-am inscris prima data la ei. Si nu e simplu, pentru ca le completezi, le duci la angajator sa le semneze, mergi cu ele la Casa de Asigurari si apoi ajungi la Policlinica.
Eu acum sunt operata, nu pot sa ma plimb de la o adresa la alta, abia stau in picioare.
Ma intreb: in tot acest timp de aproape un an si jumatate de ce nu s-a sesizat nimeni? Se stie de desfiintarea Cancelariei din ianuarie 2009, pentru ca nu e o firma X din cine stie ce orasel din tara.
Acum am ramas cu concediile medicale semnate, dar nu si parafate, doar pentru ca doamna de la Policlinica a spus ca pe ea n-o intereseaza.

Va multumesc

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului