UPC - un alt serviciu "romanesc"

N-am mai postat nimic pentru ca...mai nou la serviciu nu mai pot scrie nimic sa postez. iar au facut astia ceva.
E complicat acum, ca ajung foarte tarziu acasa si nu mai reusesc sa-mi mai aduc aminte nimic din timpul zilei.
In sa o sa va povestesc o alta aventura de-a mea cu furniorii nostri de servicii, de data asta UPC.
E drept ca folosesc de cativa ani buni serviciile lor si n-am avut nicio problema, insa acum e altceva.
Buun, sa incep cu inceputul!
Primesc acum vreo 2 saptamani sms de la UPC ca trebuie sa-mi platesc factura. Ma uit contrariata la textul mesajului, stiind ca am platit. Ajung acasa si am zis totusi sa mai verific inca o data. De data asta, ca si alte multe dati am platit online. deci, nu era prima data, platesc de vreo 7-8 luni. Verific, plata pentru luna august fusese efectuata pe 18. Perfect, ma gandesc. Cred ca astia nu au actualizata baza de date, zic halal centralizare. Insa trec mai departe linistita ca mi-am facut datoria fata de ei. Trece o sapatamana si ma suna o tipa, ooo, de la UPC. Si ma ia de la inceput: in legatura cu factura pe care n-ati achitat-o...Poftim? Calma, insa un pic ofuscata ii spun fetei ca eu sunt suparat ca imi trimit astfel de mesaje, ba mai mult ma si suna tot pt aceeasi problema.
In timpul conversatiei "se lumineaza" stimata domnisoara si-mi spune ca probabil EU nu am completat bine OP-ul, ca nu am scris si numele meu, doar CNP-ul. In secunda aia m-am enervat cumplit. Si e drept ca am ridicat un pic tonul si ii spun ca tocmai verificasem si este bine completat, si de altfel nu as putea sa transmit OP-ul spre plata, daca nu completez datele.
Credeam ca s-a terminat, dar nu...
Acum doua zile verific casuta postala si printre altele ce sa vad? factura de la UPC. Deschid si...stupoare. Imi pusese la plata si luna august. Nu-mi venea sa cred.
A doua zi ma apuc si fac plata pentru UPC, insa numai pentru luna septembrie.
Sa fie sanatosi. Am incercat sa sun la ei, sa-mi dea un numar de fax unde sa le trimit confirmarea pentru ambele luni, insa mi-a fost peste putinta sa am rabdare sa ascult tot meniul lor.
Deci, nu, nu platesc in plus si sa faca bine sa verifice in sistemul lor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare