Oare? Ceva si pentru mine?

Nici nu mai stiu de cand am creat acest cont si acest blog, da, stiu pot verifica, dar asa ca idee...e de demult. Erau alte vremuri, nu imi pierdeam capul cu atata treaba.
Si nu stiu daca aceasta "treaba" de care ma plang mereu este pentru ca nu mi-am stabilit foarte clar prioritatile sau poate ca imi asum prea multe responsabilitati si la un moment dat chiar nu mai pot duce sau chiar poate ma plang...si atat.
Imi place sa fiu ocupata, sa fac ceva mereu, insa de multe ori imi dau si eu seama ca poate nu erau chiar atat de importante.
N-am mai facut de multa vreme ceva PENTRU MINE. Imi lipseste satisfactia personala ca am demarat ceva DOAR pentru mine si am reusit. Am facut multe pentru multi, pentru altii.
Dorintele mi-au ramas acolo undeva suspendate si ma gandes la ele, dar nu fac nimic pentru a le indeplini. Si sa nu va ganditi ca aceste dorinte sunt imposibile, nu, in niciun caz. Sunt dorinte pe care oameni normali le fac poate chiar zilnic.

Cum e sa citesti o carte pe care ai gasit-o la intamplare pe raftul unei librarii, parca uitata acolo de cineva, uitata insa pentru a o gasi?
Cum e sa te apuci sa joci tenis de camp? Am in spatele casei un parc cu multe terenuri de tenis, si le-am vazut chiar goale. Oare de ce nu?
Mi-am cumparat un set de sedinte de masaj. De ce mi-a trebuit o luna sa ma hotarasc sa sun sa ma programez, pentru ca apoi sa ma programeze peste alte cateva saptamani? Si sper sa ajung...
De ce nu mai merg sa alerg in parc? Imi luasem viteza la sfarsitul lunii aprilie si intentia a murit.
De ce nu am mai scris pe aceasta pagina din decembrie anul trecut , desi saptamanal ma gandeam ca ar trebui?

Nu ma intelegeti gresit, imi place ceea ce fac, insa la un moment dat ma gandesc ca fac pentru altii. Pentru mine nu-mi ramane decat oboseala la sfarsitul zilei, stresul acumulat peste zi si starea de angoasa, si nu in ultimul timp vitaminele din stomac, din cauza celor dinainte enumerate.

Am atatea sa scriu si nimic nou, totusi.


Comentarii

cdmitroi a spus…
hei! bine te-am gasit pe aceste meleaguri. Sa fiu luat in serios e lucru mare, dar dupa ce mi-am delectat retina cu frumoasele randuri mi-a venit in minte urmatoarea replica: "regaseste-ti valorile".
Am trecut prin aceeasi angoasa. Rezultatul, il vezi, ce era? nu mai conteaza dar inceputul a fost asa:
Mi-e dor
Mi-e dor sa privesc cerul.
Mi-e dor sa ma bucur de fiecare adiere de vant.
Mi-e dor de mirosul de primavara timpurie.
Mi-e dor de crestele muntilor.
Mi-e dor de stele.
Mi-e dor de oamenii din jur.
Mi-e dor de primii pasi.
Mi-e dor de liniste.
Mi-e dor de poezie.
Mi-e dor de cântec.
Mi-e dor de cântul pasarilor.
Mi-e dor de mine, de acel ce iubea si simtea cele de mai sus....
acum dorul meu s-a implinit si incet-incet incep a-i molipsi si pe cei din jur. Daca ai nevoie de ceva virusi de bucurie, va asteptam la noi.

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului