Siren Slim Body - niste incapabile

Aveam o vreme cand povesteam despre serviciile din Romania, de la diverse institutii, banci si alte cele. Astazi o sa va povestesc despre serviciile si angajatii unei SRL. Se numeste Siren Slim Body si este specializata pe masaj (nu la cel la care va ganditi voi), si alte servicii de slabire/tonifiere etc. Buun. Deci, postam intr-o vreme ca as vrea sa fac lucruri pentru mine personal si imi doream sa fac niste sedinte de tonifiere a muschilor. Intr-una din zile imi sare in ochi o oferta pe Grupon cu 5 sedinte de masaj, undeva la vreo 70 de lei. Initial mi se parea prea putin, dar cand am vazut ca e apropae de casa, am zis sa incerc. La prima sedinta ajung si ma baga cineva in seama abia dupa vreun sfert de ora. N-am zis nimic, pentru ca nu sunt genul. Prima sedinta a fost destul de ok, tinand cont de faptul ca nu aveam un tip de comparatie. La a doua sedinta a trebuit sa astept vreo 40 de minute pe ceas. La fel, n-am zis nimic, insa eram asa un pic revoltata. A fost o alta persoana care facea masaj, care o barfea de zor pe prima. Mi s-a parut de prost gust. La a treia sedinta, nu m-am agitat foarte tare, stiind ca alea oricum se misca greu si am intarziat 5 minute. Retineti, 5 minute. Cand am intrat nu era nimeni, asa ca am asteptat cuminte sa vina cineva, acel cineva care a venit pe la si 15. Buun. Si cand m-a abordat a inceput sa comenteze ca am intarziat, ca trebuie sa reprogramez, sau sa-mi faca un alt tratament. Nu aveam cum, pentru ca eu imi luasem doar masaj. Intre timp venise si urmatoarea persoana pentru masaj, care incepea la si jumatate. Eu m-am enervat maxim. Adica, ele intarziase data trecuta 40 de minute, iar eu cand am intarziat 5, vrea sa reprogrameze si imi face atata circ. Evident, ca m-am ridicat si am plecat, spunandu-le ca o sa reclam la Protectia Consumatorului si o sa-mi cer si banii inapoi. Nu era vorba nici de bani, nici de intarziere, insa este vorba de principiu. Nu se poate sa faci atat circ, cand tu esti mai in culpa ca mine. Am sris deja si la Protectia Consumatorului, nu cred ca vor putea sa faca mare lucru, dar ca sa vada ca daca este ieftin, nu-ti bati joc de clienti. Adica, ofertele pe Grupon sunt gandite ca sa-ti gasesti mai multi clienti, e o alta modalitate de marketing, nu de facut misto de clienti.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului