Un oras dragut - Brasov

Am stat cateva zile la Brasov. Un oras dragut, cu multa istorie adunata in cladirile din centrul istoric, dar cel mai important: un oras curat.
Da, ne uimeste o normalitate, insa traind de aproape 15 ani in Bucuresti, va dati seama de diferenta. Si oamenii de acolo parca sunt mai calzi, mai linistiti, cu un foarte mult bun simt.
M-am plimbat prin centru, prin parc, pe stradute si mi-a placut.
Am mai fost in Brasov, dar de data asta am stat o saptamana si jumatate, adunat.

Cazarea a fost foarte buna - Pensiunea Terezia, pe care o recomand cu mult drag.
Am stat in garsoniere (are si camere simple), curate, camerele sunt spatioase, cu bucatarie amenajata. Chiar in a doua garsoniera e camera separata pentru bucatarie, un living (unde se afla o canapea extensibila si masa cu scaune) si dormitorul. Ganditi-va ca noi am fost cu un copil mic de 4 luni, astfel ca locatia este potrivita si pentru familii cu copii.
Singurul inconvenient este baia, cam micuta, dar nu m-a deranjat. Pensiunea este la 2 minute de Piata Sfatului.
Dna Terezia este foarte ok, o femeie cumsecade, linistita, gata sa te ajute cu ce ai nevoie.
Pentru ce ofera pretul este foarte bun - 140lei/noapte pentru garsoniere, noua ne.a cerut 113 lei - pretul pe camera simpla.
O alta problema care ne-a dat batai de cap este locul de parcare, ca de altfel in tot orasul (nu prea gasesti si oricum se plateste intre 8 am - 8pm).
De cate ori o sa ne intoarcem, sigur o sunam pe dna Terezia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului