"Ceva" greturi? Eh, un fleac!

Citeam zilele trecute pe un grup de mamici cum se plangea una dintre ele ca avea ceva greturi la inceput de sarcina si m-a facut sa zambesc.
Ceva inseamna niste, ca sa zic asa, deci nu pare grav.
Imi amintesc ca la prima sarcina a fost destul de greu.
Dimineata cum ma trezeam ma duceam repede sa-mi salut prietenul meu wc-ul. Nu ratam nicio ocazie!
Era precum un magnet, stateam acolo cu capul in jos si varsam tot ce aveam si nu aveam. Ma ridicam de acolo tinandu-ma de pereti si cateodata reuseam sa mananc niste paine prajita, covrigi uscati sau si mai rar vreun fruct.
Ajungeam la birou si imi facusem un alt prieten bun: toaleta. Salutam si acolo, nu se putea altfel. Ne imbratisam asa de tare de parca nu ne vazusem demult, decat din ziua precedenta.
La pranz reuseam sa mananc cate o supa crema sau ciorba de legume. Spre dupa-amiaza eram ceva mai bine.
A doua zi o luam de la capat, ca doar imi facusem un obicei.
Asa m-a tinut pana prin a 3a luna.
Multi ma incurajau si-mi spuneau: lasa ca la a doua sarcina nu o sa mai ai nimic. Si eu credeam. Macar atat!
Acum imi vine sa le arunc cu ceva in cap!
La a doua sarcina a fost mai rau si perioada mai lunga.
Nici nu puteam sa ma tin pe picioare, vomam mai mult de jumatate de zi. Ajunsesem atat de slaba, aratam ca o stafida.
Si nici macar nu puteam sa-mi plang de mila pentru ca da, nu aveam serviciu, dar aveam un Speedy in casa, ce nu statea o secunda.
Si ca sa fie treaba treaba s-a suprapus peste perioada de acomodare la gradi: febra cate 4-5 zile/ saptamana, muci, tuse, diaree (a facut si enterocolita), nu manca, nu dormea, voia numai in brate. In perioada asta mi-a dat si mie virusi de raceala, plus ca am tusit vreo 2luni de am crezut ca-mi scot plamanii cu totul.
Si ca sa fie si mai minunat: sotul a fost plecat de acasa vreo 3saptamani, iar aici a fost iarna cum demult n-a mai fost (a fost zapada de au inchis scolile si magazinele).
Sa va mai spun ca uitasem cu totul de mine: ma duceam la baie, vomam sau ma chinuiam, apoi veneam la copil sa-l tin in brate, sa-l doftoricesc.
Noaptea dormeam singura in alta camera, pentru ca ii trezeam cu tusea mea de magarus.
Si a durat pana la 4luni si jumatate. Un chin!
Acum cand aud ca unele mamici au ceva greturi, mi se pare floare la ureche.
Da, fiecare isi masoara propria durere in alti termeni, dar facand comparatie...
Eh, a trecut! Trebuia!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului