Amintiri

Astazi dimineata, dupa ce am dus piticul la gradi, dau drumul la TV ce ramasese pe youtube. Incep sa rulez printre episoade de Peppa Pig, Paw Patrol si alte nebunii si...hopa, dar peste Richard Clayderman.
Nu ma intrebati ce cauta printre cantecele si desene animate, cred ca youtube a "stiut" ca am nevoie de putina muzica de relaxare.
Apas play si ascult toata dimineata!!!
La un moment dat imi amintesc cum l-am descoperit eu pe acest om minunat, ce canta extraordinar. Eram in primul an de facultate, eu o fatuca de la tara si la un moment dat colegul meu Matei (nu-i dat tag, este un om important acum si nu vreau sa se interpreteze) mi-a adus un CD cu cateva melodii. Mi-a placut foarte mult inca de la primele note ascultate. Apoi l-am cautat si ascultat ani in sir, il aveam in orice playlist.
Ii multumesc si acum colegului meu pentru gest, dar si pentru faptul ca nu a reactionat cum fac cei mai multi: "vaaai, dar nu stii? Dar in ce lume te afli? Ah, normal, esti de la tara, tu stii doar sa dai cu sapa".
Poate ar fi putut sa reactioneze asa, el - un copil elevat, ce vorbea 3limbi straine, cu parinti cultivati, eu - abia aterizata in Bucuresti, ma miram de orice fleac. Si totusi...
Tot el este cel care mi-a imprumutat toata colectia lui de carti scrise de Karl May, pe care am "devorat-o" intr-o sesiune de iarna.
Amintiri😊

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului