.

Principii pe care le-am respectat pana acum:
(daca mai aveti si altele interesante, va rog sa le citati)
- am respectat pe toata lumea, fara nici un fel de discriminarea
- am incercat sa fiu cat mai corecta posibil
- ma tin de promisiune, orice ar fi
- nu intarzii la nici o intalnire, eveniment (daca se intampla, din diferite motive, anunt)
- nici un fost iubit nu a fost casatorit (nu-mi place sa "sparg case", cum se spune)
- nu concep sa am o alta relatie cu sefii, decat strict profesionala (aviz amatorilor sau mai bine zis, amatoarelor!)
- nu ma razbun, desi ar fi multi care ar merita
- ajut oamenii, daca am posibilitatea.

Cred ca mai sunt, dr nu-mi vin acum in minte.

PS: am si eu o rugaminte: nu mai rastalmaciti ceea ce scriu aici...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului