Motive sa fiu fericita

Ne tot intrebam de ce am putea sa fim fericiti. Ne zbatem pentru lucruri mari, pe care nu le putem atinge, cand langa noi lucrurile mici, adunate ne face sa fim mai fericiti.
Si totusi, ce ma face pe mine sa fiu fericita?
Sa incercam, cu liniute ca la scoala:
- faptul ca am niste parinti extraordinari
- ca sunt sanatoasa, in sensul ca nu sufar de cine stie ce boala
- ca am un job unde fac ceea ce-mi place
- ca am reusit sa-mi cumpar o casa (asta, fie vorba intre noi, e o mare realizare)
- ca am prieteni
- ca pot inca sa mai visez
- ca citesc o carte buna
- ca...si lista poate continua...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului