Prima zapada

Ca si anul trecut, si anul acesta am prins prima zapada acasa, la ai mei...
Dar nu e asa de usor...
Sambata dimineata, nu-mi suna telefonul sa merg cu microbuzul de 8.30 (aveam rezervare). Ii sun pe baieti si-mi gasesc un loc la 9.45. Perfect!
Iesim din Bucuresti si incepe haosul...ploua, bara la bara, masinile inaintau cu cel mult 20km/h...noco ca-mi luasem de mancare si...laptopul. Asa a ma pregatesc si ma uit frumos la "Unora le place jazz-ul". Pana la Focsani facem...5 ore si un sfert, in loc de 3. Intre timp, il sun pe ecinul meu, care ma astepta si ii spun ca nu se stie cand ajung. Si mai perfect!
Cand ajung la Focsani incepe sa ninga.
Noroc de tatal meu care a venit si ma colectat de undeva pe la mijlocul drumului....nu mai zic ca ningea de nu vedeai la 2 metri.
Prima zapada!

Din cate vad...se anunta urmatorul week-end la Predeal...si progoza e ca :ninge!

Comentarii

Dan Gheorghe a spus…
ce frumoasa e prima zapada...

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului