Emotii

In week-endul asta ma fost cu cea mai buna prietena prin toate magazinele din Bucuresti sa-si cumpere...rochie de mireasa. Da! Se casatoreste cea mai buna prietena si m-a desemnat pe mine "sfatuitorul" in materie de rochii...Ha, ha...sfatuitor!?! Eu aveam mai multe emotii ca ea, si tare-mi venea sa le probez eu...
Am fost atat de incantata ca pot s-o ajut si ne-am perindat prin toate buticurile din centrul vechi, am vazut zeci de modele si culori, imprimeuri, matase, voaluri, si alte accesorii...ca la un moment dat nu mai vedeam bine...ma simteam de parca am mirosit 1000 de parfumuri si nu mai simt nimic.
In fine, a ramas sa mai dam o tura, asta dupa ce ne-am notat unele mai "normale".

Urmatoarea tura va fi, evident, si pentru mine, ca, deh! tre; sa arat si eu bine, nu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului