Leneveala

Sunt la munte. Aseara era chiar racoare. Adica dupa ora 7 seara nici ca mai puteai sta in pantaloni scurti. Alta viata!
Acum e cald afara, dar e numai bine. Adica nici sa mori de cald, dar nici sa nu poti respira. Si apropo de respirat, sunt tare mandra ca vin dintr-o zona a tarii in care stratul de onzon e in limitele normale. Cine stie pana cand?!?! Macar profit si eu de asta, poate ca ai mei copii n-o sa mai prinda asa ceva.
Aici nimic interesant, dar te simti mai liber, nu te mai agiti ca sifonul in pahar, poti dormi in timpul noptii fara sa cauti sticla cu apa rece, mai adie cate un vanticel.
Dimineata iti bei cafeaua sub umbrela, mananci multe fructe si legume din gradina (evident proaspete si fara E-uri), respiri aer curat, faci o plimbare inconjurat de munti si dealuri. Life!
Numai ca eu nu pot sta mult, trebuie sa mai merg si prin alte parti, altfel ma plictisesc de moarte.
Italy scrie pe tricou, iubirea mea de-o viata ( ma rog din 2004, cand am pus prima data piciorul pe taram italian).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului