ploua

Ploua...iar. ca si aseara.
Astazi insa m-am udat la picioare pentru ca a trecut una care efectiv, tropaia.
Imi place ploaia de vara, si totusi...vreau soare. Nici acum n-am apucat sa scapat de hainele mai grosute.
In week-end am dus paltoanele la curatat si le-am depozitat in debara. In mintea mea e deja mijlocul primaverii, insa frigul nu se lasa dus cu una cu doua.
Apropo de week-end. Duminica a fost chiar frumos. Am mers in parc, am facut poze, am vizitat targul de vechituri din Tineretului si am alergat in jurul parcului.
Am promis poze, stiu. Sper sa le descarc o data si sa le postez. Dar la cum lucrez in ultima vreme si ajunng acasa pe la 9 seara, nu stiu cand va fi acel...cand.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului