Mini-vacanta de Pasti

Am facut fix 1200km de vineri de la ora 13.00 pana luni la ora 20.00.
Traseul: Bucuresti-Botosani-Suceava (manastirea Voronet, manastirea Gura Humorului, lacul lui Eminescu de la Ipotesti)-Botosani-Fosani-Paulesti-Focsani-Bucuresti.
Am fost zilele trecute la Ipotesti, la lacul lui Eminescu. M-am ingrozit ce-am gasit acolo: pet-uri, maracini, dale de ciment surpate si o baltoaca plina de broaste.
La manastiri a fost frumos, era a 3-a oara cand mergeam, nu era nimic nou pentru mine, in schimb a fost frumos. Am fost impreuna cu niste prieteni.
La parinti a fost bine, cume acasa. Toata lumea te primeste cu bratele deschise, cu caldura si multa veselie.
Interesanta experienta, dar nu cred ca o s-o mai repet prea curand. A fost prea obositoare.
O sa postez poze, dupa ce le descarc de le aparat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului