servicii proaste

Am ajuns la vorba unui prieten: tara de rahat, servicii de rahat (scuzati expresia).

Sa va povestesc...
Ieri am mers intr-un magazin (nu-i dau numele) si mi-am cumparat 2 curele. I le dau vazatoarei, ii dau si banii. La care ea ia cele doua curele, le strange un pic si mi le pune inapoi pe tejghea. Eu contrariata (asteptandu-ma evident sa mi le impacheteze)o intreb daca nu-mi da si mie o sacosa. Ea, foarte sictirita ca am intrerupt-o din barfa cu celelalte colege, imi arunca: 50 de bani.
Scot banii ii dau si-mi recapat marfa cumparat. Daca nu faceam prostia sa-i dau banii inainte, clar ca nu mai cumparam nimic.
asta e...servicii proaste...
Sa nu credeti ca mai intru vreodata in magazinul respectiv, nu stiu daca pentru ei conteaza dar m-au pierdut de client.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare