Finitu-sa!!!

Da, s-a sfarsit cu unul de cele doua credite ale mele: l-am achitat anticipat...pe cel de nevoi personale.
Veselie maxima!
Nu stiu cum sa ma simt, n-am idee, probabil inca nu constientizez.
Insa ceea ce este mai exasperant este faptul ca de 3 ani de cand platesc la ele, din credit s-au achitat fooooarte putin.
De exemplu, am imprumutat 61.000 lei pentru nevoi personale. Am platit in fiecare luna catre 1.250 lei x 48 luni (cel putin)= 60.000 lei. Ce sa vedeti, din credit s-au platit exact 8.000 lei. Dap! Adica zilele astea am platit 53.000 lei.

Pentru creditul de ipoteca, am imprumutat 41.000 euro. Am platit in fiecare luna, timp de trei ani cate 1.250 lei, deci rezulta 60.000 lei, adica la un curs de 4,35 => 13.793 euro. Am intrebat la banca cat mai am de plata de el, si mi-au spus suma de...39.500 euro. Dragut, nu?
Restul de bani sunt DOBANZI!!!

Si uite asa bancile devin niste camatari cu acte in regula.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare