Vacanta?...neah!

Incepand de azi (da, e azi, pentru ca e deja 01:06 am), deci, spuneam, incepand de azi am intrat oficial in concediu. Spun oficial, pentru ca practic nu. M-am inarmat cu laptopul dupa mine, cu un maldar de documente de analizat si o lista interminabila de rezolvat. Nu stiu nici cand si nici cum o sa le finalizez.
Abia acum incep sa pricep ce mai e pe la mine prin casa, pana acum fiind doar o calatoare. Drept urmare, mi-am adus aminte ca saracul brad de craciun a ramas chel de instalatie, care mi-a pocnit mie in mana acum vreo 2 saptamani. Mi-am dat seama ca am ingramadit la carti in biblioteca de o sa se darame si asta (cum s-a intamplat cu cealalta). Mi-am dat seama ca mi-a mai murit o planta de ghiveci si mi-am mai dat seama ca nu am mai pus telefonul fix in priza de cel putin 3 sapatamani, drept umare e ca si mort, inexistent, dar pentru care platesc evident.
Da, am avut o perioada de mai bine de 2 luni in care am muncit 10:00 - 22:00. M-am obisnuit cu taximetristii, desi inca nu-i pot suferi, nu mai stiu cum sa ajungi acasa pe lumina (si nu vorbesc de perioada iernii).
O sa ma intrebati daca merita. Sincera sa fiu nu stiu, dar imi place ceea ce fac si asta e boala grea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare