O intamplare funny

Aseara pe la m-am gandit, in drum spre casa, sa cumpar o cartele de Cosmote. Si cum la ora aia erau inchise magazinele, am zis sa iau una de la tonomat. Stiam ca am ceva marunt, drept urmare incep sa introduc bacnotele: doua de 10 lei, una de 5, una de 1 leu si ma trezesc ca nu am nicio moneda de 50 bani, nici bacnota de 1 leu. Ma uit mai bine in portofel si nu mai avea decat o bacnota de 50 de lei. Stau eu si ma gandesc ca daca ma duc repede la magazinul de langa si-mi iau ceva, imi schimba. Zis si facut! Ma duc si comand o merdenea. Vai, nu va spun ca pana s-a foit aia sa-mi puna merdeneaua in punga, pana a innumarat restul...aud la un moment dat cum in tonomat incep sa curga monezile de cate 50 de bani...Super! Asadar m-a apuca nervii, scot toate monezile, utilizez bacnotele si iau intr-un final numarul pentru cartela de telefon. Drept urmare, aveam aseara 25 de lei in monezi de 50 de bani, cantarea portofelul meu 2 kg, cred. Am inceput acum sa platesc numai cu monezi si nu va zic ca toata lumea se uita ciudat la mine... Ah, merdeneaua nu am mancat-o...e pe acasa, probabil o s-o arunc diseara.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare