Restaurant grecesc

Am fost la restaurantul grecesc, gasit cu ajutorul Cristinei (multumesc Cristina). Da, se numeste Restaurant Discret si este pe Str Mihai Eminescu, este discret, asa cum ii spune si numele (era cat pe ce sa trecem pe langa el). Mi-a placut foarte mult, interiorul este la fel ca pe site, dragut, chelnerii foarte amabili, servicii irepreosabile. Mi-a placut farte mult faptul ca proprietara restaurantului (o grecoaica la vreo 50 de ani asa, eleganta) mergea pe la fiecare masa, se asigura ca totul este in regula, vorbea cu clientii. Da, stiu, este un obicei grecesc, insa stiti cum se mai intampla la noi, ii "romanizam" de nu se vad. In fine, ideea este ca mi-a placut, il recomand. Noi oricum o sa mai mergem. Meniul nostru a fost urmatorul (cate o portie din fiecare, totul pentru 2 persoane: tzatziki, lukanika moutevelis, horiatiki, mousaka, souvlaki de porc, souvlaki de pui, cartofi, pita, baclava, bauturi aperitive, apa si o sticla de vin. Totul a ajuns 200 ron. Parerea mea este ca a fost rezonabil. ah, era sa uit elementul esential: am ascultat balade grecesti, cantate la buzuki, cunoscute si foarte frumoase.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare