The last day...

Astazi este ultima mea zi la firma la care am lucrat peste doi ani si jumatate. Da, astazi sunt melancolica. Va redau mai jos mesajul meu de ramas bun de la actualii colegi:

Un calcul simplu imi spune ca au trecut 31 de luni SAU 963 de zile SAU 23.112 ore de cand sunt angajata in cadrul VP Holding. Nu e nici mult, dar nici putin !
Insa inevitabilul s-a produs : trebuie sa plec din aceasta echipa !
Imi amintesc de prima sedinta, la doua zile dupa ce m-am angajat : se discuta despre proiectarea de la Decathlon si nu intelegeam absolut nimic...scriam mecanic : Bun de PAC, PT, DDE si aveam impresia ca toti vorbesc o alta limba. Am invatat apoi toate semnificatiile prescurtarilor. Am invatat ce inseamna un proiect, am trecut apoi la marketing, brokeraj, imobiliare, politici si strategii, administrare de imobile si parc auto si multe altele, dar cel mai mult, am invatat sa lucrez cu oamenii.
Vreau sa multumesc tuturor colegilor care m-au ajutat si de la care am invatat foarte multe, sa multumesc conducerii VP Holding pentru oportunitatea pe care mi-a acordat-o de a lucra intr-un mediu  profesional, dar cel mai mult as dori sa multumesc domnului Presedinte, Virgil Profeanu, pentru increderea pe care mi-a acordat-o inca de la angajare si pana in acest moment. A fost un stagiu, o etapa din cariera mea, care a insemnat foarte mult pentru mine.

Va multumesc si va doresc succes in continuare!

De luni incep o noua era in cariera mea...ma duc inapoi la stat si cred ca pot face fata reintoarcerii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului