Simt nevoia refugierii...in carti

Am o stare foarte ciudata in ultimele zile, nu as face altceva decat sa citesc, sa vad ce se mai intampla in lumea lor, sa-mi imaginez cum prind contur cuvintele care imi curg in fata ochilor.
Rezultatul este ca as vrea sa ma refugiez in carti, sa ma lase toata lumea in pace, sa nu ma intrebe daca  sunt bolnava pentru ca stau atat de mult in pat si citesc. Citesc pentru ca-mi place sa fac asta, pentru ca simt ca e ceva magnific.
Citesc mai tot timpul cand pot, in genere in metrou dimineata si seara, la intoarcere. Insa week-end-ul trecut efectiv am refuzat sa fac altceva, decat sa citesc.
In aceste momente nu vreau decat sa traiesc intr-o lume paralela, cea a cartilor pe care le citesc, sa traiesc alaturi de personaje, sa vad alaturi de ele scenele derulate. Imi e dor de vremurile in care citeam la nesfarsit, zile intregi, carte dupa carte, volum dupa volum.
Ah, acum citesc al 3-lea volum din Jocurile Foamei. Cartile sunt extraordinare si incerc sa gasesc filmul ecranizat dupa primul volum.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului