Sarbatori Fericite

Desi nu mai avea paine inca de aseara, abia azi pe la 3 dupa-amiaza m-am urnit din casa. La Mega era deschis, undeva la cateva blocuri distanta. Eu...destul de zen, trezita pe la 10, lipsita de griji si cu o fata visatoare. Intru in magazin si ma tot invarteam printre rafturi...ca doar nu era sa cumpar doar o paine? dar nu stiam ce vreau. La un moment dat imi ridic ochii dintre produsele de pe rafturi si ma uit la persoanele din magazin si ma izbeste un sentiment de stragnere de inima. Desi este a doua zi de Craciun am vazut fete triste, oameni nervosi, parinti suparati pe copii care-i tot strigau, casiere imbufnate ca lucreaza si azi...mi-am luat la intamplare diverse chestii si am plecat. Desi am iesit pentru 10 minute, parca imi stricasem toata buna dispozitie de peste zi.
Parca...pentru ca reintrata in casa, scumpa mea casa, cu bradul frumos impodobit, cu tot ce reprezinta ea, mi-a revenit starea de bine si de multumire.
Sarbatori Fericite tuturor si ...sa nu fiti tristi macar in aceste zile!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului