Delta Dunarii - Sfantu Gheorghe

Am fost in Delta, la Sfantu Gheorghe...
M-am decis sa scriu despre asta, dar mai mult despre conditiile de cazare/masa ca sa stie toata lumea despre unii si altii.
O sa incep prin a mentiona ca nu e aceeasi locatie de cazare de anul trecut (n-am mai avut bafta sa prindem acolo) si, fiind 9 adulti si un copil de 5 ani, a fost un pic mai dificil pana ne-am decis si pana am gasit.
Ne-am oprit la Casa Mihaela. Evident ca nu ne-am dorit nici luxul de pe lume si nici nu am avut pretentii, doar sa fie curat, sa fie amabili si sa ne simtim bine.
Buuun
Am plecat joi la pranz din portul Tulcea cu barca si am facut 4 ore pe drum. Masina a fost lasata in parcarea din port, pentru care am platit 6 lei/zi. Ajunsi in Sfantu Gheorghe, am fost preluati de proprietar. Casa este aproape de centrul satului (pentru cine nu a mai fost in Sfantu Gheorghe trebuie sa mentionez ca in 30 minute la pas domol ai vazut fiecare casuta....deci e micut).
Am avut la dispozitie 4 camere, din care 2 cu baie separata si alte 2 camere cu baie comuna; in una din camere s-a amplasat un pat suplimentar.
Camere sunt decente, curate, baile sunt de asemenea curate, dar nu au prosoape sau sapun (doar ca mentiune, pentru ca oricum luasem de acasa). Exista bucatarie unde iti poti pregati micul-dejun, o camera de luat masa doatata cu frigider (separat de al proprietarei), foisor si gratar in spatele casei, dar si trambulina pentru copii. Pozele publicate pe turistinfo.ro sunt reale.
Costul de cazare a fost de 90 lei/camera/noapte.
Inca de cand am discutat cu proprietarul (cam cu o luna inainte) am stabilit sa ne gateasca ei pranzul si cina. Asta inseamna ca pranzul sa cuprinda felul I + felul II = 35 lei/persoana si cina doar felul II = 20 lei/persoana.
Dupa cea de-a doua zi am avut niste discutii cu proprietara pentru ca:
- am observat ca felul II insemna de fapt cate 2 bucatele mici de peste de fiecare (in niciun caz nu era o portie de mancare), ca sa nu mai spun ca unele dintre bucati erau de fapt capete de peste (ce-ai putea sa mananci de acolo?)
- pusese la socoteala ca si portie intreaga copilul de 5 ani, in conditiile in care pentru copil se adusese mancare deja pregatita.
- "amabilitatea" proprietarei care lasa de dorit.
Dupa o scurta discutie, care de altfel a fost rezonabila, politicoasa, ne-am trezit pe la 8 seara ca doamna nu ne mai gatise nimic. Ne-am descurcat, evident, dar gestul nu a fost deloc apreciat. Astfel ca ne-am decis sa nu mai mancam la ea.
In rest, experienta in Delta a fost draguta. Ne-am dus pe plaja, unde se varsa Dunarea in mare, o plaja pustie, deloc amenajata, plimbari cu barca pe canale etc.
Plimbarea cu barca a costat 35 lei/persoana, minim 7 persoane, pentru traseul scurt de 2 ore, si a fost chiar simpatic: s-au intalnit cormorani, lebede, starci, pelicani, libelule albastre.

Delta Dunarii merita intotdeauna sa fie aleasa ca loc de vacanta si relaxare. Indiferent de locul de cazare ales, zona este superba, relaxarea este maxima si intoarcerea este plina de amintiri si imagini de neuitat. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului