Superba piesa de teatru - Dineu cu prosti

Am fost joia trecuta la piesa de teatru "Dineu cu prosti", care s-a tinut la TNB.
Banuiesc ca multi dintre voi ati vazut-o deja. Eu o aveam pe lista de asteptare de multa vreme si cum joi a fost zi de sarbatoare la noi in familie, am zis sa nu o ratam. Mai mult, se inchide stagiunea in cateva saptamani si nu voiam sa astept pana la toamna.
Fara sa o mai lungesc, va spun ca ne-a placut foarte mult. S-a ridicat cu mult peste asteptarile noastre de piesa de teatru, iar cu cei doi mari actori ai vremii Horatiu Malaiele si Ion Caramitru nici ca se putea un rezultat mai bun. Parca rolurile au fost scrise special pentru ei.
Horatiu Malaiele a fost formidabil, a jucat impecabil, nici nu am cuvinte sa-l mai descriu, i se potrivesc de minune aceste roluri, iar la Ion Caramitru mi-a placut foarte mult rolul interpretat, nu atat prin vorbe, dar s-a evidentiat foarte mult prin gestica, mimica fetei, pozitionare etc.
Ne-am simtit bine in compania acestei piese si acestor actori, ne-a dat idei de discutie si de punerea in practica a unor glume - atat de aplicate si contemporane.
Daca nu ati vazut inca piesa, merita sa o vedeti, chiar si pentru cei care nu sunt neaparat interesati de teatru. Se mai joaca luna asta pe 7, 8 si 14 iunie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului