Un taximetrist nesimtit

Va spuneam luna trecuta ca aveam o dilema: de ce nu vin taxi.urile la comanda/ aplicatie. Nu, n-am aflat raspunsul. Insa s-a mai intamplat un mic incident.
Era dimineata, am mers sa iau un taxi de la coltul strazii. Aveam nevoie sa ajung undeva prin Baneasa, dincolo de linia de centura.
Prima taximetrist mi-a zis ca nu poate merge, pentru ca nu are rovigneta. Merg la al doilea si este de acord.
La un moment dat, se opreste la o benzinarie - ca sa cumpere rovigneta. Nu prea mi-a convenit, pentru ca ma grabeam, dar stiu ca nu au voie sa-si rezolve problemele lor pe cursa mea. In fine.
N-am comentat, pentru ca a venit si repede.
Ajungem la destinatie: 43 lei. Mai mult decat de obicei, adica 32-35 lei cat mai dadusem, pe acelasi drum. Deja ma enervasem un pic.
Dau sa-i intind banii, iar el ce face: imi intinde bonul de la rovigneta, ca trebuie sa o platesc eu. Poftim?
Ma enervasem maxim, i-am lasat banii si am plecat.
Nesimtitul a deschis geamul si m-a injurat.
Pe moment, nervoasa fiind, plus ca ma grabeam, nu mi-a venit in gand sa-i iau indicativul de la masina. Ca ii faceam o plangere si la firma, poate si la politie.
El credea ca m-a gasit pe mine, sa-i platesc rovigneta.

Asa se intampla daca nu sunt pe comanda, se comporta urat, te taxeaza cu cat vor etc.
Dar daca nu prea vin la comanda si chiar ai nevoie, care ar fi solutia?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului