La medicul de familie (final)

Va descriam in postarea anterioara o experienta mai neplacuta la medicul de familie (recunosc ca nu e prina de acest fel).
Va mai spuneam ca am facut plangere si am trimis-o atat la clinica, cat si la reprezentatul pacientilor.
Dupa o saptamana am fost sunata si email implicit sa imi dau acordul ca plangerea mea sa ajunga la directorul clinicii. Da, am confirmat.
Totodata le-am mentionat ca nu vreau sa fac devatura cu acest fapt, insa nu e prima data cand am neplaceri cu ei.
Ca o paranteza, imi povestea cineva - englez, ca ei iau foarte in serios aceste plangeri si repercursiunile sunt pe masura.
Zilele trecute am fost sunata de directorul clinicii care si-a cerut scuze personal, a incercat sa-mi explice situatia (ce stiam deja: dr supra-aglomerat, a luat urgente etc etc), apoi mi-a spus ca deja se face o cercetare si o comisie spre a analiza respectivul eveniment si apoi sa ia masurile necesare, sa nu se mai intample.
Da, stiu, nici la ei nu e chiar roz, dar macar fac ceva sa imbunatateasca. Apoi mai e si discutia cu persoana in cauza, adica ii intereseaza in mod direct experienta personala a pacientului.
Nu comentez cum e pe la noi😣

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului