Prima zi de vacanta...memorabila

A fost o zi prea lunga ca sa nu o povestesc
A fost un inceput de vacanta prea abrupt
De dimineata ne-am mobilizat foarte greu. Am plecat pe la 10 la cumparaturi, ca deh, ne trebuia colac pentru fiecare, o palarie de soare pentru mine (pe care nu cred ca o voi folosi), niste pistoale cu apa...
Am ajuns pe la 11 la plaja, insa am avut noroc ca era nor, nu se simtea soarele.
Dupa ce l-am adormit pe cel mic pe sezlong, am zis sa il scot pe cel mare in apa, ca si-asa ii era teama.
Dupa vreo 10 minute prinsese curaj si incepuse distractia iar eu nu am mai fost atenta. M-am dus in zona cu alge, pe care toata lumea o ocolea si...poc. Initial am crezut ca doar m-am taiat in stanca, dar cand am ridicat piciorul si am vazut...am stiut exact: calcasem pe un arici de mare.
Prietena mea Roxana (sa-i dea Dumnezeu sanatate!) avea la ea o trusa mica, s-a mobilizat si timp de o ora si ceva s-a chinuit sa scoata tepii. Si n-au fost decat vreo 12.
E complicat de scos, pentru ca trebuie sa actionezi repede: ei avanseaza repede si apoi se sparg inauntru.
Ultimii trei au fost de cosmar: au fost adanc bagati si a trebuit sa taie pe langa ei ca sa ii poata scoate.
Am rezistat eroic (zic eu!), a fost ca o incizie pe viu, mi-a venit sa lesin de vreo 2 ori de durere. Sa speram ca nu vor fi complicatii!
Acum, in momentul in care scriu sunt ok, ma mai doare putin degetul si nu prea pot calca.
Stati asa ca nu s-a terminat ziua!
Pe dupa amiaza, imi revenisem cat de cat si am iesit la o plimbare cu cel mic in sistemul de purtare. Si cum ma plimbam eu prin curtea hotelului, ma gandesc sa ma asez pe un balansoar de panza. Copilul dormea deja. Si ma imping eu mai in spate, in ideea sa ma asez pe la jumatatea balansoarului.
Daaaar, nu am calculat centrul de greutate si in secunda urmatoare ma trezesc izbita la pamant pe spate si cu picioare agatate sus de balansoar.
Eram de-a rasu'plansu'!
Daaaar...copilul nu s-a trezit!
Am reusit cu chiu cu vai sa ma rasucesc intr-o parte si sa ma ridic. Nu mai spun ca eram si in rochie, da? Ca ma imbracasem sa iesim la o plimbare in oras.
Noroc ca nu trecea nimeni pe acolo, desi e posibil sa ma fi vazut careva de la piscina, chiar daca sunt multi copaci.
Sotul cand a auzit a zis ca se duce la magazin sa cumpere folie de protectie, din aia cu bule.
Sa speram totusi ca se vor opri aici astfel de intamplari si o sa ma relaxez putin in vacanta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului