Somnul de seara in 3

A trecut deja o saptamana de cand sunt singura cu cei doi teroristi.
In timpul zilei e decent, nu am de ce sa ma plang: cel mare e la gradi pana la 3, cel mic are zile si zile.
Insa cea mai "amuzanta" parte a zile este seara, cand trebuie sa ii adorm pe amandoi.
Cel mare se joaca cu o mana in parul meu, cu cealalta mana isi tine laptele. Eu trebuie sa-l alaptez pe cel mic, dar trebuie sa spun povestea(nu bea laptele fara).
Isi scoate capacul la biberon, improasca cu lapte peste tot, ia 2-3 guri si zice: acum poti sa spui povestea.
Cel mic mananca si el putin, dar daca ne aude "vorbind" plus ca e cel mare langa el, crede ca e rostul de joaca. Asa ca se ridica in fund, se arunca peste frate-su, celalalt nervos ca il deranjeaza, eu il trag inapoi, dar intrerup povestea.
Si ne tot agitam asa vreo 10- 15 minute.
Apoi, urmeaza partea a doua.
Se termina laptele si povestea, incepe cantatul. Si ii dau eu si cant pana se linistesc si adorm- 20- 30minute, dupa cum imi e norocul.
Urmatoarea miscare e sa ajung la un dus. Daaar, nu plec imediat!
Trebuie sa astept inca vreo 20minute sa adoarma profund - nu de alta, dar patul trozneste, parchetul scartaie!
Si povestea se repeta cu putine variatiuni in fiecare seara. Ne mai asteapta inca o saptamana plina.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului