Vreau geanta Carpisa

Dupa o discutie despre genti (care la mine sunt foaaarte rare), mi s-a pus pata rau: vreau genti de la Carpisa. Si de vreo cateva zile tot caut pe net sa comand online si nu reusesc. Nu au nimic organizat ca si platforma, in Romania nu au ajuns inca, asa ca am doua optiuni: ori mai caut pe net, poate am noroc, ori astep pana ajung pe afara, sa gasesc un magazin. Ultima geanta de la ei mi-am luat-o anul trecut de la Roma. Sunt foarte dragute, sunt rezonabile ca pret, si rezistente. Va spun eu, ca la cat car eu cu ele, au rezistat fara nicio problema. Colectia de acum e superba, iar daca vreti sa o vedeti intrati pe siteul Carpisa, ca sa nu mai spun ca acum au si o promotie interesanta. Eh, asta e, asteptam.

Comentarii

Unknown a spus…
Buna.Am eu o geanta de vanzare Carpisa, este impecabila,culoare portocaliu.Inca nu m-am gandit la pret insa putem negocia.
Teia a spus…
Buna ziua
Intrati pe blogul meu si cu siguranta veti gasi ceea ce cautati:
http://lastcraze.blogspot.ro/

O zi excelenta!
Teia

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare