ziua copiilor...pentru mine

Azi a fost ziua copiilor! Da, stiu, nu e inca 1 Iunie. De dimineata in metrou stateam linistita si citeam, si la un moment un zgomot infernal ne invaluie la intrare in statia Dristor. Ce sa vezi pe peron? Vreo 20 si ceva de copii. Evident s-a "linistea" din vagon, caci pana la Politehnica unde am coborat si eu si ei a fost un zumzet continuu, un tipat si bataie pe locuri. Buun! Intrata in sediul firmei am scapat de ei. Atunci nici macar nu am bagat de seama. Sunt copii, n-ai ce sa le faci. La pranz, tocmai azi nu mi-am luat pachetel de acasa si dau sa intru in Afi. Hmmm! In urma mea o gloata de copii si ma gandesc repede ca ar trebui sa ajung inaintea lor, ca altfel stau la coada pentru vreun sandwich o mie de ani. Cand dau sa intru in spatiul de food, ce sa vezi? O maaare de copii in toate partile,la toate mesele si la toate cozile. M-a apucat rasul. Si uite asa mi-am petrecut ziua...cu copii (altora).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare