Mini-vacanta de Paste

Am petrecut frumos acasa la parintii mei. E drept ca a fost vremea cam urata, insa duminica dupa amiaza s-a linistit si am putut sa colindam un pic, sa facem niste poze si sa ne bucuram de putin soare. Am facut poze la cerul involburat, la caisi si ciresi infloriti, la biserica din sat, la dealurile foarte putin inverzite si n-am ratat doua gaini fugite din curte. Evidentierea acestora o s-o fac in alta postare, o sa urc cateva poze pe blog. Restul a fost asa cum stim cu totii: multa mancare, putina trandaveala (e drept ca a fost cam scurt) si am jucat monopoly, ca deh, ce era sa facem cand ploua afara. In rest, numai de bine, am mancat, am baut si acum ne ocupam cu ceai verde sa scoatem sarmalele, piftia, drobul, carnatii, friptura de miel la tava sau pastravul la gratar. Da, cam cu de astea ne-am delectat, fara sa mai punem la socoteala cozonacul, chec, multe prajituri si tort. O nebunie, ca de sarbatori.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare