Prigoana vs Preda

Ca sa vedeti cat de curva e politichia noastra...pe mine m-a socat un pic alegerea PDL-ului dintre un om elevat si un taranoi. Cum sa alegi un scandalagiu, un coate-goale, care s-a imbogatit de pe urma scandalurilor abjecte dintre el si sotie, alta poama, si un domn elevat, bine instruit pe la scoli europene. Banuiesc ca v-ati dat seama la cine ma refer, la cele doua personaje: Prigoana si Cristian Preda. Sa nu credeti ca il apar pe dl Preda, nu. L-am condamnat atunci cand s-a inscris in PDL, i-am spus personal asta, nu trebuia sa se arunce in troaca cu mancare pentru porci. L-am cunoscut pe domnul Preda personal, mi-a fost profesor de stiinte politice si totodata decan. E un profesor foarte bun, un om competent, foarte instruit, dar care a facut singura lui gresesala: de a se alia cu unii ca astia. Vorbesc asa despre PDL pentru ca am fost si pe la ei. Am fost membra a Partidului Democrat la sector 3, am participat asiduu la prima campanie a lui Negoita si am vazut ce fel de oameni se invart pe acolo(despre asta, alta data). Acum cu "reformarea" partidului cred ca scursurile s-au inmultit. Un alt contact cu acest partid l-am avut atunci cand a venit Boc la guvernare si a dat afara 300 de oameni din Guvern, fara nicio justificare (si despre asta, alta data). Despre PDL numai de bine, cum se spune. Insa, imi pare rau de Cristian Preda ca, asa cum se spune, pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti, Prigoana a cerut exluderea lui Preda din partid si a fost acceptata propunerea. Urat, foarte urat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare