Incercare noua - Herbalife

Astazi am avut o programare la Herbalife, pentru un tratament facial. Practic am incercat cateva produse, si anume: - lotiune demanchianta cu multivitamine - lotiune tonica cu multivitamine - masca pentru curatare - masca de hidratare cu multivitamine - crema hidratanta cu multivitamine SPF 15 - spray pentru fata. Toate produsele contin in primul rand vitamina A, C si E. Mie mi-au placut produsele, in special masca pentru curatare si crema. E drept ca aceste produse nu se gasesc decat in reteaua lor proprie si nu poti sa ai acces decat prin recomandare.Raportul calitate pret este ok, de la 68, 90 lei pana la produse de lux (produsele destinate persoanelor peste 35 de ani) care pot ajunge pe la 200 lei/crema. Depinde ce vrei. Ceea ce reprezinta un mare atu pentru cei de la Herbalife este faptul ca au multe seminarii referitoare la ingrijire personala si nutritie. Ceea ce ar trebui sa urmeze mare parte dintre noi, in special noi femeile. Insa eu va recomand, si nu, nu fac reclama, e doar o constatare. Iar ca sa fiti convinsi, va spun ca eu folosesc produsele din gama AslaVital.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare