Noile reguli si etichete pentru manageri de succes

Redau mai jos ce am citi astazi si mi-a placut, de pe site-ul Afaceri la cheie. Pacat ca managerii nostri nu asculta de experti, desi sunt lucruri de bun simt pe care trebuie sa le respecte.





Noile reguli si etichete pentru manageri de succes!

Exista numeroase reguli care asigura sanse sporite de succes pentru manageri. Acestia sunt responsabili cu mersul anumitor departamente sau chiar a unei afaceri ca un tot unitar. Managerii trebuie sa se adapteze in mod continuu cerintelor pietei in cadrul carora se dezvolta din punct de vedere profesional. Haideti sa vedem si care sunt cele mai importante reguli si etichete pe care managerii de succes trebuie sa le respecte: 1. Nu criticati in mod negativ. Critica negativa nu a adus niciodata nimic bun. Uitati de timpurile in care un manager putea urla la angajati, de timpurile in care un manager isi permitea sa isi trateze subordonatii intr-un mod cat se poate de inacceptabil. Un manager de succes trebuie sa devina si leader si coach si mentor in acelasi timp. 2. Remunerati-va angajatii in mod corect. Banii conteaza mai mult decat credem ca este posibil acest fapt se acutizeaza pe timp de criza. Daca doriti performante ridicate trebuie sa va motivati echipele, sa le stimulati in mod pozitiv, nu prin amenintari sau aluzii la pierderea locurilor de munca. 3. Nu uitati numele angajatilor si pe cele ale clientilor. Este vital sa acordati atentie tuturor, de la cel mai important client la cel mai putin insemnat angajat. Acest lucru va dovedi respect si grija pentru intreaga afacere. 4. Nu uitati de unde ati pornit. Multi manageri uita de unde au pornit si cum au reusit sa se dezvolte. Multi au "furat" meseria, multi au muncit ani intregi si multi au reusit sa urce pe o pozitie superioara cu usurinta sporita. 5. Nu uitati ca profiturile companiei depind de subordonatii dvs. Angajatii sunt mai importanti decat tindem sa credem. Clientii nu ar exista fara eforturile depuse de angajati. Profiturile nu ar exista fara angajati, performantele nu ar avea sursa, eficienta nu ar avea substrat. 6. Nu uitati cat de important este sa oferiti si sa primiti feedback. Feedback-ul este vital pentru conducerea unei afaceri, a unui departament, a unui proiect de orice marime. Oferiti feedback subordonatilor si incurajati oferirea de feedback pe baza caruia sa va imbunatatiti viata profesionala si maniera in care va conduceti departamentul. Autor: Ilinca Dobrescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare