Despre gropi, numai de bine!!

De ceva vreme ma tot streseaza un lucru: un crater foarte mare in astfalt, pe trotuar, langa gura de metrou Politehnica, iesirea spre intersectie. A aparut acolo cam dupa ce s-a topit zapada, asa peste noapte, deci are ceva vreme. In curand o sa se umple cu gunoaie, ca deh! suntem in Romania si taranul nostru isi arunca gunoaiele peste tot, mai putin acolo unde trebuie. Revin la groapa, ma gandeam sa-i fac o poza. Ce mi se pare mie straniu este ca nimeni nu s-a sesizat, nimeni nu face nimic...toata lumea o ocoleste. Sa te fereasca sfantul sa treci noaptea si sa fie putin iluminat in zona, ca direct in ea nimeresti. Aseara am mai gasit un astfel de crater, la iesirea de la metrou 1 Decembrie, e o mica parcare si e chiar in mijlocul lumii. La fel, aparuta peste noapte. Asta e inca "semnalizata" cu o cutie de carton si o creanga de copac. Nu inteleg cum apar asa pe nepusa masa, cum se spune, si nimeni, dar nimeni nu face nimic. Chiar ma gandeam dimineata cand am vazut-o pe asta din parcare ca daca nimeresti cu roata de la masina acolo, ala esti. Imi amintesc ca pe cand Negoita de la sectorul 3 isi facea prima lui campanie electorala pentru primarie (v-am spus ca am participat activ) instituise in sector un soi de regula: fiecare membru de partid trebuia sa identifice gropile din zona lui, sa le masoare, eventual sa le fotografieze si sa se faca un centralizator. S-a facut lucrul asta destul de bine, zic eu, pentru ca in prima parte a mandatului sau s-au si acoperit. Asta v-o spun ca le cam stiam (si nu, nu am nicio afinitate pentru primar, ba din contra). Insa luata ca idee de lucru, mi se pare chiar buna. In primul rand ca nu-ti trimiti asa oamenii pe strazi sa le identifice, deci renunti la partea asta de cheltuieli, pe de alta parte responsabilizezi si cetatenii, care, sa fie vorba intre noi nu-i intereseaza nici la 2 metri de ei. Poate la un moment dat se va institui un soi de regula din asta. Poate

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare