Comana

Ramasesem datoare cu impresiile referitoare la Comana. A fost foarte frumos, mi-a placut mult zona, desi nu era decat foarte putin verde. Singurul impediment a fost vantul care ne-a cam dat de furca. Ne-am plimbat prin parcul national, am stat la o tabla, asa ca pensionarii, am facut poze. La inceput am fost doar noi, mai trecea din cand in cand cate o masina. Insa, cam spre dupa amiaza au venit romanii nostri cu fumul de la gratar, cu muzica, au intins paturi si tot tacamul. Apoi am trecut si pe la Manastirea Comana, destul de veche ea, asa, insa vrea sa fie renovata cu fonduri europene. Sa dea Domnul sa se intample asa, ca merita. Ah, si de pe drum, pe la Jilava, ne-am oprit si am cumparat panselute, pe care le-am plantat deja de sambata si arata superb pe balcon. Si daca va tot amenint cu poze, nu pot incarca aceste poze pe blogger...nu vrea sa ma lase ca nu am nu stiu ce setare. O sa incerc sa le incarc diseara pe Facebook si dau link. Promit...ca au iesit asa clare si dragute.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare