idei si impresii, amintiri, simtaminte

Azi n-o sa scriu despre ceva anume, doar idei si impresii, amintiri, simtaminte. Imi e dor de copilarie cand nu erai obligat sa muncesti pentru at-i plati rate, facturi si a supravietui. Probabil si voua va este dor. DEsi ii mai avem inca pe parinti langa noi, pot sau nu pot sa ne mai ajute. Ma deranjeaza persoanele care fumeaza pe strada si arunca resturile asa pe strada, fara sa o stinga. Mai zilele trecute mi s-a intamplat ca o pustoaica sa arunce efectiv tigara fara sa se uite si daca nu ma feream o arunca pe pantalonii mei. Am vrut sa-i zic vreo cateva, apoi m-am calmat, oricum daca nu e educata de acasa, nu merita sa-mi stric eu dispozitia. As vrea sa plec din tara asta si m-am saturat de birocratia si sistemul de aici. Parca totul e impotriva propriilor cetateni: incerci sa te ridici si-ti da cu bata in cap. Mi-ar placea sa ma plimb pe un camp inverzit, plin cu flori multicolore, sa miros parfum natural, sa respir sanatate sa admir frumosul creat numai de Dumnezeu. Sunt mandra de telefonul achizitionat acum ceva vreme, mereu mai descopar cate ceva nou si ma uimeste tehnologia asta. Abia astept sa plecam in vacanta. Am luat bilete la un hotel de 4* pe Costa Brava, langa Barcelona. Imaginile sunt superbe, pozele prietenilor care au fost arata super, asa ca nu astept decat sa vina perioada respectiva. Voi veni cu o multitudine de poze. Si daca tot vorbim de turism, cam dupa sarbatori vom pleca la Tg Jiu, pe care il vom combina si cu Tismana. Niste zone foarte frumoase ale tarii noastre.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare