O raza de soare

Este prima dimineata din acest an cand ma bucur de ea. In general, la ora la care plec spre serviciu este intuneric, frig, bombani in sinea mea pana la metrou, mai daca mai e si un pic inghetat fac si putina febra musculara ca trebuie sa merg pe varfuri si cu atentie.
Astazi cand am iesit in strada erau luminile deja stinse pe strada, da, era lumina si parca drumul pana la metrou nu mi s-a mai parut atat de lung si dificil (nu va inchipuiti ca e lung in realitate: 5-7 min in functie de mers). Iar pe podul peste Dambovita m-am oprit pentru un minut sa admir soarele care isi arunca usor primele raze si se prelingeau peste apa, apa care parea mai putin murdara decat de obicei si era "deranjata" de rate si porumbei iesiti la primele ore ale diminetii sa-si ia micul dejun.
Parca pentru o secunda orasul a devenit mai frumos, mai curat, mai luminat. Si iarasi ne dam seama ca o simpla raza de soare ne poate binedispune si ne face sa credem ca lumea din jur poate fi mai buna, mai frumoasa, mai linistita.

Comentarii

Oana a spus…
Miroase a primavara iar asta ne da o stare de bine. Din pacate, de vineri se intoarce iarna :(
Matase Alba a spus…
Vine iarna? Serios? Eu am vazut ghiocei !!!
Oana a spus…
Cred ca azi te_ai convins ca bătrâna iarna e în forță :)

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare