Peripetii cu www.tobacco-online.ro

Avem pe cineva drag care si-a serbat ziua se nastere zilele astea. Si cum se impunea sa cautam un cadou mai dragut si special, ne-am gandit sa comandam ceva mai special. Astfel, am gasit site-ul http://www.tobacco-online.ro, de unde am ales ceva dragut.
Am sunat sa dam comanda, cu conditia sa ajunga a doua zi pana la ora 15 sau sa o pot ridica persoanl de undeva (era obligatoriu, altfel nu mai aveam nevoie de comanda). Mi s-a comunicat ca nu e nicio problema, va ajunge sigur.
A doua zi astept pana la ora 15, dar comanda nu ajunge. Sun iarasi la ei si intreb de comanda. Mi se spune ca il va suna pe curier sa-l intrebe pe unde este si apoi revine cu un telefon. Dupa 15 min timp in care nu primesc nimic, sun eu. Si ce sa vezi, nu mai raspunde nimeni.
Evident ca m-am enervat si mi-am vazut de treaba, nu i-am mai asteptat. Dar le-am trimis un email in care le-am explicat ca nu mi se pare normal sa fac o comanda si sa nu fie livrata la timp - bine macar ca nu facusem plata online. Nu zic ca sunt ei in totalitate de vina. Nici cei de la firmele de curierat nu-si respecta comenzile, dar asta nu e treaba mea - cele doua parti sigur au un contract de livrare incheiat.
Azi, luni, la ora 09 dimineata ce sa vezi - primesc sms de la curier ca-mi livreaza comanda. Nu stiam cum sa reactionez: sa fiu nervoasa sau sa ma apuce rasul. L-am sunat pe curier sa-i explic ca pentru mine comanda e tardiva, atata timp cat nu a ajuns pana vineri la ora 15.



Comentarii

Oana a spus…
Macar au chestii dragute...
Matase Alba a spus…
E adevarat...un motiv in plus sa ma oftic ca nu mi-au adus comanda.

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare