Vacanta in Thassos

Am mai fost in Grecia, atat pe insule, cat si pe continent, asadar nu este prima data.
Spre surprinderea mea, chiar mi-a placut Thassos.
Recunosc nu avem nici asteptari prea mari. Imi formase o parere: o insula mica, plina de romani.
Am fost cazati la Hotel Macedon, chiar in port, la nici 300m de locul unde te lasa feribotul. Chiar daca sunt prieteni si as putea fi subiectiva nu as putea sa recomand hotelul, daca am fi stat prost. Eu il recomand cu mare drag, camerele arata exact ca in pozele de pe site, iar piscina e de neuitat - in forma de talpa piciorului, cu tot cu degete! Dezavantajul este ca nu ofera decat micul dejun, insa am gasit cateva locatii (recomanatate) unde am mancat nemaipomenit de bine, in special peste si fructe de mare. Asadar, nu e un capat de tara.
Avand 2 copii mici nu pot spune ca ne-am plimbat foarte mult. Am fost in special la plajele baby-friendly. Intr-o singura dimineata am iesit din cotidian si am zis sa vad si eu Marble Beach. Da, plaja, apa, peisajele sunt impresionante, insa restul lasa de dorit. Aglomeratie multa, nu exista loc sa mananci, decat o ghereta unde se vindea bauturi si snacks-uri. Si aici servea un roman care mai mult a aruncat paharul pe tejghea decat ne-a servit. In fine!
Intr-o alta zi am incercat sa facem turul insulei, pentru ca nu sunt decat vreo 90km cu masina. Eh, dar n-am ajuns decat pe la jumatate, iar copchilului celui mare i s-a facut rau, cu febra si ne-am intors. Da, o mica enterocolita cu voma si diaree...ca de vacanta.
Intr-o alta zi, la fel de esuata, prietenii nostri au planificat o iesire cu barca, barbeque pe barca, scufundari...la mine nu s-a prins. Nici n-am ajuns la destinatie ca mi s-a facut un rau de mare, sa mor. Asa ca ne-au dus in alta locatie de unde am luat un taxi si am bolit toata ziua cu lamaie langa mine.
Nu, n-am ajuns la Giola, nici n-am vizitat cele doua manastiri mai importante, poate data viitoare.
Dar insula ne-a placut, are peisaje spectaculoase, ape limpezi si vegetatie.
In rest, am mancat mult (ca in vacanta!), am stat la umbra, am vazut marea dupa 4ani si am dormit la fel de prost.
Evident ca suntem obositi, doar nu credeati ca ne-am relaxat. Dar a fost frumos! Eu mai vreau, sotul nu!
Pana anul viitor, ne mai gandim! Eu mi-am implantat asa in creier Cinque Terre sau...Croatia! Vedem!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare