O dimineata cu nabadai!

Sper ca ati avut o dimineata minunata si un inceput de saptamana prolific.
La noi a fost putin cam....agitat, hai sa-i spunem.
Dimineata Alex mi-a dat trezirea la 6. Cand am vazut cat e ceasul, imi venea s-o iau pe campii. I-am mai dat niste lapte, l-am ssssit, i-am cantat...nimic. L-am luat in brate, l-am leganat, i-am cantat, aproape adormise si au inceput pasarile sa cante. Paf...ochii mari. Iar dai lapte, iar cantare si...gata. Era deja 7. Cobor la parter, Rares deja manca un sandwish facut de tati. I-am mai dat ceva, am pregatit geanta.
Urc la etaj - se trezise Alex si ii schimb pe amandoi. Buuun...
Rares incepe sa chitaie ca-l doare un picior, la calcai. Ii fac masaj...nimic. scot soseta si cand ma uit mai atenta...ii intrase ceva in picior.
Cobor sa iau penseta si ac. Nu deschid bine dulapul ca aud buff! Urc repede...cazuse Alex din pat. Rares plangea ca-l doare.
Dupa 10 minute de chinuiala, reusesc sa-i scot tepusa din calcai. Yeiiii!
Reusim cu chiu cu vai sa ne imbracam si sa iesim pe usa.
Pe drum, soare, frumos...ma gandesc: hai, ca n-a fost chiar rau, suntem intregi.
Ha! Ajungem la gradi, dau sa ma aplec sa-l imbratisez pe Rares, el se ridica brusc si..bummm! un cap in gura, de am vazut stele verzi.
N-am timp de plans pentru ca eram in intarziere -azi a fost prima zi de voluntariat.
Pe drum simteam deja cum se umfla buza de jos - botox natural!
Acum suntem toti bine, sper sa se temine ziua ok.
Un inceput de saptamana cat mai frumos tuturor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului