mai e putin...

De cateva zile am inceput sa ma gandesc mai activ la faptul ca mai e putin si ne intoarce in Romania. Da, mai exact 7 luni! 
Cand a trecut timpul? A trecut, cu bune si cu mai putin bune. 
Am inceput sa ne gandim ce luam, ce lasam, ce putem vinde (aici poti vinde orice, vorba prietenei mele: "si chilotii de pe tine" - scuzati limbajul).
Apoi am inceput sa ne gandim serios la amenajarea apartamentului - ceva ce o sa ne dea mari batai de cap. Probabil pana in august cele doua subiecte vor fi dezbatute pe toate planurile, sa gasim solutiile cele mai bune.
Este mult prea devreme sa fac o retrospectiva si sa trag niste concluzii, dar o voi face. Sunt multe de spus, dar cuvinte putine, spunea cineva. Cam asa e! A fost o experienta foarte interesanta, din toate punctele de vedere.
Sper totusi ca viitorul sa ne gaseasca undeva unde se gasesc trei elemente pe care eu le ador: soare, plaja, mare. Si nu vorbesc despre o vacanta.
Cochetez si cu ideea de a ne cumpara o casuta pe malul marii prin Grecia, fara turisti si galagie. Dar asta nu acum, putin mai tarziu. Cine stie?!?! 
Dar pana una alta, ne intoarcem in Bucuresti, unde trebuie sa ma reobisnuiesc cu zgomot, praf, trafic, balamuc, oameni necivilizati &stuff.
Daca o perioada o sa va innebunesc cu " in Anglia nu era asa", "in UK era altfel" si alte variatiuni, va rog sa nu aruncati cu pietre. Voi incerca sa ma temperez 😆

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului