Violenta in spitale inacceptabila

Zilele trecute am fost la spital aici in Gloucester si am vazut un anunt care merita atentia noastra. Il vazusem si alta data, insa acum am decis sa fac o postare. 
Ce spune anuntul?
Ca violenta si abuzul in spital sunt inacceptabile, iar politia va fi chemata. Iar aici nu doar ca vine repede, dar intervine imediat. Si nici nu exista loc de negociere.
Nu se trezeste nimeni ca vrea mai repede, ca e mai important ca celalalt sau e mai cu mot. Nu! Toata lumea isi asteapta randul. Exista un alt anunt in care se spunea clar ca nu iti trebuie bilet de ordine ( eram la recoltat sange) daca:
- esti in scaun cu rotile
- esti sub 16 ani
- esti trimis de medicul tau urgent.
Toti cei de mai sus mergeau la receptie si erau preluati imediat.
Am asteptat 55 de minute pe ceas, ca toti ceilalti, in liniste.
Nimeni nu a facut scandal, nu a ridicat tonul la receptie, nu a comentat/vociferat. Asta inseamna sa fie civilizati.
Imi amintesc si cand am mers la urgenta cu copilul care era ars pe mana, dupa ce am completat toate hartiile, desi nu mai era nimeni in sala de asteptare, tot am stat 30 de minute. Si repet, avea un copil de un an si jumatate ars pe jumatate de antebrat. 
La noi fac un scandal monstru, jignesc cadrele medicale, care oricum sunt supra-aglomerate, mai dau si indicatii, de parca au facut cel putin 6 ani de medicina.
Eu as da putere mai multa paznicilor (angajati pe bune) si sa ii dea afara din spital plus amenda daca fac scandal. Nu mai beneficiezi de niciun serviciu medical daca tu te pricepi mai bine la asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului