Noul an scolar - prima parte

V-am mai povestit cum s-a facut inscrierea la scoala, cum se face trecerea de la gradi la scoala. Acum voi continua cu alte informatii.
* Acomodarea
Incepul de an scolar pentru cei de la Reception ( 4ani impliniti) se face gradual. Merg in primele zile cate 2 ore dimineata sau dupa amiaza, apoi ii schimba intre ei, cres la 4 ore pe zi pentru ca la sfarsitul celei de-a 3a saptamana sa ajunga la programul normal de 6 ore, de la 9 la 3.
Fiecare copil primeste acest calendar pe email inainte de vacanta de vara. Tot atunci primeste pe email informatii despre masa de pranz. Au firma de catering si primesti meniul saptamanal la inceputul anului pentru saptamanile pana la vacanta din octombrie. 
Daca nu ii dai de acasa, atunci trebuie sa te consulti cu copilul si dimineata trebuie sa spuna ce anume alege ( main menu, vegetarian, sandwich sau jack potato-cartof umplut), la care se adauga un desert. 
Tot printre multitudinea de emailuri primesti informatii despre scoala, cum arata, ce se petrece, dotari etc. 

* Uniforma
Fiecare scoala in parte are varianta sa de uniforma. Noua ni s-a comunicat ce anume trebuie sa poarte, care dintre ele trebuie sa fie cu logo (un rand de haine: tricou, pulover, geanta carti, geanta sport). Restul le gasesti la orice supermarket si sunt chiar foarte ieftine. De exemplu, set 2 tricouri polo £2,5 (13 lei), set 2 pulovere £7 (37 lei), set 2 perechi pantaloni vreo £8. 
Pentru randul de haine cu logo, ne-au dat si firmele unde putem gasi. Toata lumea s-a agitat in iunie, eu am zis ca am timp. Drept urmare am aproape 3 saptamani de cand le-am comandat si tot n-au venit. Noroc ca sunt intelegatori!

Si acum un ultim gest, care.mie mi s-a parut foarte dragut. Am primit de la educatoare un plic in care era un mesaj foarte cald si empatic, un pliculet cu ceai si un servetel. Va invit sa-l cititi, sa vedeti cum o alta abordare face ca lucrurile sa mearga mai bine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului